Virkatodistukset

Lappeenrannan seurakuntien (Joutseno, Lappee (sis. Nuijamaa ja Ylämaa), Lappeenranta, Lauritsala, Sammonlahti) virkatodistukset ja sukuselvitykset tehdään Kouvolan aluekeskusrekisterissä. Aluekeskusrekisteri ylläpitää seurakuntien jäsenrekisteriä eli hoitaa kirkonkirjojen pitoa.

Virkatodistus- ja sukuselvitystilaukset

Kouvolan aluekeskusrekisteri laatii valtakunnallisen virkatodistuksen, kun henkilö on kuollut Kouvolan aluekeskusrekisteriin kuuluvan seurakunnan jäsenenä tai ollut viimeksi kirjoilla Kouvolan aluekeskusrekisteriin kuuluvassa seurakunnassa ennen siirtymistään toiseen rekisteriin.

• Virkatodistuspalvelusta (yksityishenkilöt)

• Sähköisellä lomakkeella (yritysasiakkaat)

• puhelimitse 040 195 2599. Puhelinpalvelu on avoinna ma-to klo 9-12

• kirjeitse: Kouvolan seurakuntayhtymä, Aluekeskusrekisteri, Savonkatu 40, 45100 Kouvola

Lue lisää virkatodistuksista, sukuselvityksistä, toimitusajoista ja hinnoista täältä (Kouvolan aluekeskusrekisteri).