Parisuhdetyötä Lappeenrannan seurakunnissa

Parisuhdetyön työryhmä järjestää leirejä ja tapahtumia. Ne tarjoavat tukea parisuhteen haasteisiin, puolisoiden väliseen vuorovaikutukseen ja perhe-elämän arkeen. Toiminta on avointa kaikille lappeenrantalaisille. Parisuhdetyömme perustuu kristillisiin arvoihin. Myös monipuolinen hartauselämä on osa tapahtumiamme. Leireille on helppo tulla mukaan, sillä lastenhoidosta vastaavat osaavat ja reippaat ohjaajamme yhdessä isosten kanssa.

kuvailu: kuvassa parisuhdeleirin iloinen ulkoiluhetki leirikeskuksen pihalla.

Toimintamme on tarkoitettu tavallisille pareille, jotka tahtovat päästä parisuhteessaan eteenpäin ja oppia tuntemaan toisiaan syvemmin. Tilaisuuksiin liittyy yhteisten ajatusten jakamista, mutta se tapahtuu kunkin omilla ehtoilla ja jokaisen yksityisyyttä kunnioittaen.

Parisuhdetyö on suunnattu pareille, jotka eivät ole akuutissa kriisissä. Ammatillista keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä sekä elämän kriisitilanteissa tarjoaa Lappeenrannan perheasiain neuvottelukeskusLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

kuvailu: Kuvassa leirikeskuksen alttari, jossa on lasten askarteluja.

Tule rohkeasti mukaan!

Onko sinulla ideoita tai toiveita seurakuntien perhe- tai parisuhdetyölle? Mitä toivoisit meidän järjestävän lisää tai enemmän? Ota rohkeasti yhteyttä tai tule mukaan toimintaan.

Parisuhdetyöstä vastaava pappi: teemu.muuri@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai 040 3126 604.

kuvailu: Kuvassa lapset pelaavat yhdessä dobble-peliä.