Joutsenon seurakuntatoimisto

Avoinna: ma-pe klo 9-14
Käyntiosoite: Penttiläntie 5, 54100 Joutseno
Sähköposti: joutseno.seurakunta@evl.fi

Seurakuntatoimisto palvelee sinua perhejuhliin liittyvissä asioissa ja  Joutsenon seurakunnan tiloja koskevissa varauksissa.

Toimistosihteeri Virpi Känsälä

virpi.kansala@evl.fi
siunaus-  ja hautausasiat, kaste- ja vihkivaraukset, ilmoittautumiset

seurakuntasihteeri Arja Partanen
arja.partanen@evl.fi
seurakuntaneuvosto, hallinto, muut seurakunnan toimintaan liittyvät asiat

Joutsenon seurakuntakeskus, jonka alakerrassa seurakuntatoimisto sijaitsee.

Virkatodistustilausten vastaanottaminen

1.1.2020 Lappeenrannan seurakuntien (Joutseno, Lappee (sis. Nuijamaa ja Ylämaa), Lappeenranta, Lauritsala, Sammonlahti) kirkonkirjoista annettavat virkatodistukset ja sukuselvitykset tehdään Kouvolan aluekeskusrekisterissä.

Puhelimitse todistukset tilataan numerosta 040 195 2599 (puhelinpalvelu avoinna ma-to klo 9-12) tai sähköisellä lomakkeella

Lue lisää virkatodistuksista, sukuselvityksistä, toimitusajoista ja hinnoista täältä

Joutsenon seurakunnan omat adressit

Toimistossa on myynnissä kortteja, suruadresseja sekä erilaisia kirjoja, joiden tuotto menee oman seurakunnan lähetystyön hyväksi. Saatavilla on myös Joutsenon seurakunnan omia adresseja, joissa on 6 eri kuva-vaihtoehtoa sekä useita muistolause-vaihtoehtoja. Adressin hinta on 10 euroa.