hiirenkorvalla

Aikuisille

Aikuiset

Seurakuntien aikuistyö haluaa olla mukana kaikenikäisten aikuisten arjessa välittämässä kokemusta pyhästä. Kutsumme aikuiset mukaan kasvamaan Jumalan tuntemisessa.

Jumala on läsnä messuissa, joihin olet lämpimästi tervetullut. Messussa voit toimia vapaaehtoisena monenlaisissa tehtävissä. Voit olla valmistamassa messua myös etukäteen: esimerkiksi Lauritsalassa kukkapiirin jäsen koristaa alttarin valitsemillaan kukilla omana messupyhänään.

Lauritsalan seurakunnassa kokoontuu joka toinen maanantai Naiset Sanan äärellä -ryhmä ja Sammonlahdessa vietetään kerran kuukaudessa Naisten hyvänolon iltaa.  Naisten saunailta kutsuu kerran kuukaudessa Tuosan leirikeskukseen.

Miehiäkään ei ole unohdettu. Saunailloissa Sammonlahdessa pääsee löylyn lämpöön ja yhteisen keskustelun äärelle. Juttua voi jatkaa kahvikupin äärellä joka toinen torstai Lauritsalan seurakuntakodillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Äijien turinoiden merkeissä.

Retkistä nauttiville on tarjolla syksyisin reissu Saariselän ruskaan ja kevättalvella hiihtomatka Saariselän Tievatuvalle.

Pääset tutustumaan yllä mainittuihin tapahtumiin tapahtumakalenterissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aikuistyön papit:

Maarit Hirvi, puh. 040 3126 502 (Sammonlahti)

Jaana Pussinen, puh. 040 3126 402 (Lauritsala)

Kappalainen/ Sammonlahden seurakunta
Sammonlahden seurakunta