Sammonlahden Pikkukuoro ja lapsikuoro

Sammonlahden seurakunnalla on kaksi lapsikuoroa: alle kouluikäisten Pikkukuoro kanttori Marjo-Riitta Lehtosen johdolla ja 7–12-vuotiaiden lapsikuoro johtajana kanttori Anu Piutula-Heinonkoski. Löydät yhteystiedot alempaa sivulta.

Seurakuntien kuorotoiminta on maksutonta.  Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta.

Katso tarkemmat harjoitusajat ja -paikat alta.

Sammonlahden kirkon alttariosa, lapset kävelevät kohti alttaria.

Sammonlahden Pikkukuoro 4-6v (2017-19 syntyneille)

Syyskaudella 23 torstaisin klo 16.30  Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7.

Aloitamme to 1.2.24.

Kuorolaulun aloituspaikka ja samalla muskari. Harjoitamme omaa ja ryhmän yhteistä musiikkitaitoa laulamalla, soittamalla sekä mukavien leikkien ja toimintojen avulla unohtamatta esiintymisiä.  Tervetuloa joukkoon -toivottavat Marjo-Riitta ja lastenohjaaja Sari.

Kuoro on Sammonlahden seurakunnan musiikkitoimintaa ja kuuluu myös seurakuntien kirkkomuskariperheeseen, lisätietoja ja ilmoittautuminen lprkirkkomuskarit@evl.fi tai  marjo-riitta.lehtonen@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Sammonlahden lapsikuoro 7–12-vuotiaille

torstaisin klo 16.30 alkaen Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7.

Kuoro laulaa kaanonlauluja ja 2-äänisiä lasten hengellisiä lauluja soitinryhmän säestyksellä. Tervetuloa laulamaan!

Paluu lasten ja nuorten kuorojen etusivulle →

Kanttori
Sammonlahden seurakunta