Seurakuntakuorot

Seurakuntakuorot ovat rinnakkaisvaihtoehto kirkkokuoroille. Niiden ohjelmisto ja laulutyyli poikkeaa hieman kirkkokuoroista. Lisätietoja kuoroista ja kuorojen eroista saat kanttoreiltamme.

Seurakuntien kuorotoiminta on pääosin maksutonta. Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta.

Sammonlahden Seurakuntakuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 18–19.30 Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7.  Laulamme neliäänisesti perinteisiä ja uudempia lauluja säestyksellä ja ilman. Kuoroa ohjaa kanttori Heidi Kunttu.

Lappeen kuoro harjoittelee torstaisin klo 18–19.30 Lappeen seurakuntasalilla, Kirkkokatu 10A.  Laulamme neliäänisesti perinteisiä ja uudempia lauluja säestyksellä ja ilman. Kuoroa ohjaa ja lisätietoja antaa kanttori Riina Tölli.

Paluu aikuisten ja senioreiden kuorojen etusivulle →Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kanttori
Lappeenrannan seurakunta Sammonlahden seurakunta