Joutsenon seurakuntakeskus

Joutsenon seurakuntakeskus, kuvattuna paikoitusalueen suunnasta. Vaaleatiilinen rakennus, jossa ruskeat ikkunanpielet ja katto. Edessä lipputanko.

040 312 6782 apuemäntä

(avoinna tilaisuuksien yhteydessä)

Joutsenon seurakunnan tiloissa järjestetään hartauksia ja perhejuhlia. Tilat sopivat mainiosti myös kokousten ja luentojen järjestämiseen.

Seurakuntasali

Etusali 64-80 paikkaa + takasali 40-56 paikkaa, tilat voi myös yhdistää toisiinsa

Varustetaso:

• flyygeli
  • fläppitaulu
  • piirtoheitin
  • av-laitteet tilauksesta
  • keittiötilat käytettävissä samassa kerroksessa, kahvi- ja ruoka-astiasto noin 80 hengelle.

Luentosali

maks. 30 paikkaa

Varustetaso:

• sähköurut
  • fläppitaulu
  • piirtoheitin
  • av-laitteet tilauksesta
  • keittiötilat käytettävissä samassa kerroksessa

Joutsenon seurakuntakeskus on rakennettu vuonna 1971 ja peruskorjattu vuonna 2001. Seurakuntakeskuksessa järjestetään monipuolista toimintaa eri ikäryhmille.

Seurakunta- ja luentosalia sekä kokoushuonetta voi myös vuokrata erilaisiin perhejuhliin ja tilaisuuksiin. Henkilökunnan toimistotilat sijaitsevat pääosin keskuksen alakerrassa.

Seurakuntakeskuksen yhteydessä toimii Joutsenon seurakunnan lähetyskauppa Viisari ja kirpputori, joiden tuotto menee oman seurakunnan lähetystyön hyväksi.

Vuokrattavat tilat sijaitsevat seurakuntakeskuksen yläkerrassa, käynti yläpihan kautta, jossa parkkipaikat sijaitsevat.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Induktiosilmukka Induktiosilmukka