Если говорите по-русски / Työ maahanmuuttajien parissa

Maahanmuuttajatyön tarkoituksena on toimia  Lappeenrantaan pysyvästi asumaan muuttaneiden ulkomaalaisten rinnalla, kun muuttaja etsii paikkaansa suomalaisessa yhteiskunnassa  ja kristillisessä seurakuntaelämässä. Työntekijät auttavat monenlaisissa uuteen tilanteeseen liittyvissä arkielämän asioissa, ja tukevat myös henkisesti ja hengellisesti elämänmuutoksessa. Autamme kaikkia uskonnosta riippumatta.

Kun kaipaat neuvoa tai muuta apua tilanteessasi, ota yhteyttä asuinalueesi seurakunnan pappeihin tai oppilaitoksesi pastoriin.

Venäjän kielellä voit keskustella: Lauritsalan seurakunnan diakonissa Maria Repo p. 040 3126 421.

ДОРОГИЕ   ПЕРЕСЕЛЕНЦЫ !

В случае, если у Вас возникли вопросы по жизни ( языковые, духовные, личные, бытовые и пр.), Вы всегда можете придти за советом или позвонить к Мария Репо по делам переселенцев при объединении ев.-лют.приходов г.Лаппеенранты.

Тел.
040 3126 421, Репо