SerkKu-auton aikataulu

Autolle voit tulla tapaamaan meitä missä tahansa itseäsi askarruttavassa asiassa, taikka vain kahville rupattelemaan.

Imatra, Vuoksenniskan K-Marketin piha-alue

26.3.2024 klo 10-12

• Lappeenrannan ja Imatran ev.lut seurakuntien työntekijät. Työntekijoiden kanssa voit luottamuksellisesti keskustella elämäntilanteestasi, etsiä suuntaa eteenpäin ja löytää yhdessä avun mahdollisuuksia.
  • Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Aikuissosiaalityö

Joutsenon seurakuntakeskus, Papinraitti

20.3.2024 klo 13:30-14:45

• Lappeenrannan ev.lut seurakuntien työntekijä. Työntekijän kanssa voit luottamuksellisesti keskustella elämäntilanteestasi, etsiä suuntaa eteenpäin ja löytää yhdessä avun mahdollisuuksia.
  • Etelä-Karjalan hyvinvointialueen päihdeklinikka ja lääkehoitoyksikkö Kohtaamo (mm. palveluohjaus, terveysneuvonta, pistosvälineiden jako ja vastaanotto).

10.4.2024 klo 13:30-14:45

Joutsenon rautatieasema

20.3.2024 klo 15-15:30

10.4.2024 klo 15-15:30

Kivisalmen K-marketin piha-alue

15.4.2024 klo 10-12

• Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Työvoimanpalvelukeskus (TYP)

Lappeenrannan Kauppatori / kevätmarkkinat

5.4.2024 klo 10-14

Lappeenrannan Kirkkopuisto/Marianaukio

4.4.2024 klo 14-17

• Lappeenrannan ev.lut seurakuntien diakonia. Diakoniatyöntekijän kanssa voit luottamuksellisesti keskustella elämäntilanteestasi, etsiä suuntaa eteenpäin ja löytää yhdessä avun mahdollisuuksia.

Lauritsalan tori

3.4.2024 klo 13:30-15:30

• Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Päihdeklinikka ja lääkehoitoyksikkö Kohtaamo (mm. palveluohjaus, terveysneuvonta, pistosvälineiden jako ja vastaanotto).

17.4.2024 klo 13:30-15:30

24.4.2024 klo 13:30-15:30

Lemin K-kaupan

Lemin K-kaupan piha-alue

23.4.2024 klo 10-12

• Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Aikuissosiaalityön sekä Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palvelut

Parikkalan S-Marketin piha-alue

16.4.2024 klo 13-15

• Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Aikuissosiaalityön palvelut

Sammonlahti, K-kaupan piha-alue

27.3.2024 klo 13.30-15.30

• Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Päihdeklinikka ja Lääkehoitoyksikkö Kohtaamo (mm. palveluohjaus, terveysneuvonta, pistosvälineiden jako ja vastaanotto).

17.4.2024 klo 13.30-15.30

25.4.2024 klo 14-17

Savitaipaleen K-Marketin piha-alue

11.4.2024 klo 14-17

• Lappeenrannan ja Taiapleen ev.lut seurakuntien diakonia. Diakoniatyöntekijän kanssa voit luottamuksellisesti keskustella elämäntilanteestasi, etsiä suuntaa eteenpäin ja löytää yhdessä avun mahdollisuuksia.

Taavetin K-Marketin piha-alue

9.4.2024 klo 13-15

• Lappeenrannan ja Lumäen ev.lut seurakuntien työntekijä. Työntekijöden kanssa voit luottamuksellisesti keskustella elämäntilanteestasi, etsiä suuntaa eteenpäin ja löytää yhdessä avun mahdollisuuksia.
  • Etelä-Karjalan hyvinvointialueen Nuorten aikuisten palvelut

Voisalmi, K-kaupan ja Apteekin välinen Piha-alue

12.4.2024 klo 13-15

• Lappeenrannan ev.lut seurakuntien diakonia. Diakoniatyöntekijöiden kanssa voit luottamuksellisesti keskustella elämäntilanteestasi, etsiä suuntaa eteenpäin ja löytää yhdessä avun mahdollisuuksia.