Vapaaehtoistyö Lappeenrannan seurakunnissa

KIINNOSTAAKO VAPAAEHTOISTYÖ?
Tule mukaan!

Haluaisitko toteuttaa kansainvälistä diakoniaa?
Peittokerhoissa neulotaan lasten Äiti Teresa - peittoja. Valmiit peitot toimitetaan maailman katastrofialueiden lapsille SPR:n kautta. Voit osallistua neulomalla ja/tai lahjoittamalla villalankoja. Tied. diakonissa Marika Gustafsson marika.gustafsson@evl.fi p. 040 3126 321 (Savonkadun kerho).

​​​Kiinnostaisiko ulkoilu- ja / tai juttelukaverina toimiminen?
Olisiko sinulla aikaa kulkea lähimmäisenä esim. ikäihmisen rinnalla?

Tunnetko kutsumusta pienryhmien kanssa toimimiseen?
Haluaisitko avustaa ehkä jonkun kerhomme ryhmäsisältöjen suunnittelussa tai toimia kerhovapaaehtoisena?

Nautitko luovasta tekemisestä ? Haluaistko jakaa osaamistasi lähimmäistesikin iloksi?
Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo (kuten esim. valokuvat, musisointi, laulaminen, runot, erilaiset kädentaidot).

Onko lenkkeily sinun juttusi?
Halusisitko yhdistää lenkkeilyn ja hyvän tekemisen? Tule mukaan Yhteisvastuukeräyksen Arkienkeliksi. Jaamme yhteisvastuupankkisiirtoja Lappeenrannan seurakunnan alueen postilaatikoihin. Pankkisiirtojen kautta saatava yhteisvastuukeräystuotto on vuodesta toiseen huomattava.

Miltä tuntuisi kokeilla lipaskeräystä marketissa?
Voisiko lipaskeräys marketeissa olla tulevaisuudessa sinun näköisesi vapaaehtoistehtävä? Lipaskeräämiseen saa hyvän perehdytyksen.

Ehkä jotain muuta, mitä se kaikkea se voisikaan olla?

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ DIAKONIATYÖNTEKIJÄÄN
Vapaaehtoistehtäviä on seurakunnissamme monenlaisia.
Mietitään yhdessä juuri sinulle mieluisia vapaaehtoistehtäviä.

"Meitä kaikkia tarvitaan. Yhdessä olemme enemmän".