Kaksi lasta leikkii ilta-auringossa
Leirit ja retket

Kouluikäisten leirit kesällä 2024

KESÄN 2024 LEIREILLE ILMOITTAUTUMINEN TÄSTÄ LINKISTÄ TO 2.5. KLO 17 ALKAEN.

LASTEN JA ISOVANHEMPIEN LEIRILLE ILMOITTAUTUMINEN TÄSTÄ LINKISTÄ TO 2.5. KLO 17 ALKAEN.

Tervetuloa leirille!

Seurakuntien leiritarjonnasta löytyy jokaiselle jotakin. Katso mainoksesta, minkä ikäisille mikäkin leiri on tarkoitettu. Leirit järjestetään seurakuntayhtymän leirikeskuksissa ja leireillä ollaan yötä leirikeskuksen huoneissa. Huoneissa majoittuu 3-5 lasta. Joissain huoneissa on myös isosia. TÄÄLTÄ pääseen tutustumaan leirikeskuksiin. Leireille kuljetaan omilla kyydeillä. Joiltain leireitä tullaan yhteiskyydeillä kirkkoon. Leiriläisistä leireillä huolehtivat ja ohjelmasta vastaavat seurakuntien nuorisotyönohjaajat (tai muut työntekijät), isoset ja apuohjaajat eli noin 15-20-vuotiaat nuoret ja ruokahuollosta vastaavat leirikeskusten emännät.

Ilmoittautuminen kesän 2024 leireille aukeaa to 2.5. 2024 klo 17.00. Leirille mahtuu noin 25 leiriläistä per leiri ja mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautua voi vain yhdelle leirille, niin että mahdollisimman moni lapsi pääsisi  leireilemään. Voitte valita myös toisen leirin mille haluaisitte. Pääsette toiselle leirillekin, mikäli valitsemallanne leirillä on vielä ilmoittautumisajan päätyttyä vapaita paikkoja. Lisätietoja leireistä löydät leirien valikosta tai voit kysyä leiristä vastaavalta työntekijältä, yhteystiedot löytyvät tästä alta.

Leirien hinnat: 40€ / leiriläinen. Isovanhempi-lapsi-leirillä 60€/aikuinen ja 45€/lapsi.

Leirin peruuttaminen: Esteen ilmetessä peruthan leiripaikan mahdollisimman pian; mieluiten 14 vuorokautta ennen leirin alkua. Näin saamme tiedon varasijoilla oleville ajoissa. Äkillisen ja tärkeän esteen (sairastuminen tms.) tullessa kuitenkin ennen leirin alkua. Peruuttamatta jäänyt leiripaikka laskutetaan.

Laskun maksaminen: Lasku lähetetään leirin jälkeen maksajan sähköpostiin. Tarkista myös roskapostisi, järjestelmämme lähettämät maksulinkki-postit saattavat välillä päätyä suoraan sinne. Leirimaksuun voi saada vapautuksen, jos perheen taloustilanne sitä vaatii. Laita tällaisessa tapauksessa viesti leirin ohjaajalle ennen leiriä. Maksamatta jäänyt lasku on perintäkelpoinen.

Lisätietoja leireistä:

Kavionjäljet-kepparileiri

3.–5.6. Piiluva
2014-2016 syntyneille

Kesäloma aloitetaan yhdessä keppihevosten kanssa leirillä. Voit ottaa mukaan oman kepparisi, mutta leirillä on mukana myös seurakuntien kepparitallien asukkaat, joita saa lainata ratsastukseen ja hoitamiseen. Oma heppa ei ole siis välttämätön. Leirillä on kaikkia hauskoja leiripuuhia, kuten askartelua, ulkoilua, iltaohjelmia, uimista ja saunomista ja kavereiden kanssa olemista ja kaikessa ovat mukana myös kepparit. Leirillä pääset tapaamaan myös oikeita heppoja!

Lisätiedot leiristä:

Kirsi Lampi
kirsi.lampi(at)evl.fi

Krista Muuri
krista.muuri(at)evl.fi

Roiskahdus

17.–19.6.  Tuosa
2012-2016 syntyneille pojille

Simo Horttanainen
simo.horttanainen(at)evl.fi

Auringonsäteet

17.–19.6.  Kesäranta
Lasten ja isovanhempien leiri

Leiri on tarkoitettu lapsille ja isovanhemmille. Leirillä on yhteistä ohjelmaa kaikille ja myös erillistä ohjelmaa lapsille ja isovanhemmille. Luvassa ulkoilua, askartelua, taiteilua, saunomista ja yhdessäoloa.

Leirin hinta 60e aikuinen ja 45e lapsi.

Anni Wahlroos
anni.wahlroos(at)evl.fi

Kuusten kuiske -telttaleiri

24.–26.6. Humaljärvi
2010-2014 syntyneille

Leirillä seikkaillaan kuusten katveessa pelien, leikkien, kädentaitojen ja muun erähenkisen tekemisen parissa. Järvi, saunominen ja uiminen kuuluvat myös keskikesän ohjelmistoon.

Jukka Hirvi
jukka.hirvi(at)evl.fi

Meijän kylä

29.–31.7. Tuosa
2011-2013 syntyneille tytöille

Kurkistamme leirillä oman kylän lisäksi muihinkin maailman kyliin mm. askarrellen, pelaten, leikkien ja lähetystyöhön tutustuen. Kaikki kylät ovat samalla maapallolla ja kaikissa kylissä asuu samanlaisia ihmisiä kuin omassa kylässämme. Lähde mukaan kyläilemään!

Anja Kytölä
anja.kytola(at)evl.fi