lapsia laiturilla
Kouluikäiset

Toimintaa kouluikäisille

Seurakuntien varhaisnuorisotyö tarjoaa 7-14-vuotiaille kouluikäisille vauhdikkaita ja iloisia hetkiä sekä monenlaista tekemistä kerhoissa, leireillä, retkillä ja koulujen kanssa yhteistyössä toteutettavissa tilanteissa. Seurakunnilla on myös useita kuoroja lapsille ja nuorille. Lisäksi sivuillamme on erilaista tekemistä ja toimintaa kotona tehtäväksi. Suurin osa toiminnastamme on maksutonta ja mukaan ovat tervetulleita ihan kaikki!

Seurakunnassa opettelemme elämään yhdessä kristittyinä: tutustumme Raamatun kertomuksiin ja harjoittelemme hiljentymistä, itsensä hyväksymistä sekä toisten ihmisten kunnioittamista. Kristillisten arvojen lisäksi toiminnassamme on tärkeää leikki, liikunta, luonto, musiikki ja kädentaidot. Varhaisnuorisotyötä tekevät nuorisotyönohjaajat sekä aikuiset ja nuoret vapaaehtoiset, kerhonohjaajat ja isoset.

Tervetuloa mukaan!

// ]]>