pianon koskettimia
Kuorot

Kuoroharrastus seurakunnissa on maksutonta ja vapaata kaikille. Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta. Huomaathan kuitenkin, että joihinkin kuoroihin pääsemiseksi vaaditaan laulukoe.

Sammonlahden Pikkukuoro ja lapsikuoro

Sammonlahden seurakunnalla on kaksi lapsikuoroa: alle kouluikäisten Pikkukuoro kanttori Marjo-Riitta Lehtosen johdolla ja 7–12-vuotiaiden lapsikuoro johtajana kanttori Anu Piutula-Heinonkoski. Löydät yhteystiedot alempaa sivulta.

Seurakuntien kuorotoiminta on maksutonta.  Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta.

Katso tarkemmat harjoitusajat ja -paikat alta.

Sammonlahden Pikkukuoro

viskareille ja eskareille

tiistaisin klo 17.30 (alk. 18.8.20) Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7.

Kuorolaulun aloituspaikka, jossa laulamisen lisäksi harjoitamme omaa ja ryhmän musiikkitaitoa mukavien leikkien ja toimintojen avulla unohtamatta esiintymisiä. Tervetuloa joukkoon!

Kuoro on Sammonlahden seurakunnan musiikkitoimintaa ja kuuluu myös seurakuntien kirkkomuskariperheeseen, lisätietoja marjo-riitta.lehtonen@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kurkkaa myös kirkkomuskariosastolle, siellä on ryhmiä 3-4v.

Sammonlahden lapsikuoro

7–12-vuotiaille

torstaisin klo 16.30 alkaen Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7.

Kuoro laulaa kaanonlauluja ja 2-äänisiä lasten hengellisiä lauluja soitinryhmän säestyksellä. Tervetuloa laulamaan!

Kanttori, varhaisiän musiikkikasvatus
Seurakuntatyön erityispalvelut