Ukrainan sotaa paenneita voi auttaa myös Lappeenrannan ev.lut. seurakuntien kautta

Suomeen on saapunut sotaa paenneita ihmisiä Ukrainasta. Heitä on myös Etelä-Karjalassa.

Käsiä pystyssä, käsissä sydämet.

Lappeenrannan ev.lut. seurakunnat tukevat apua tarvitsevia ihmisiä monissa elämäntilanteissa ja kriiseissä, myös nyt käsillä olevassa. Ihmisten auttamishalu on herännyt ja myös seurakunnat tarjoavat väylän kaikille, jotka haluavat auttaa Etelä-Karjalaan saapuneita Ukrainan sotaa paenneita ihmisiä.

Voit siis halutessasi lahjoittaa vapaavalintaisen summan Lappeenrannan ev.lut.seurakuntien diakoniatyölle, joka huolehtii avun perille saattamisesta. Lahjoitusvarat käytetään lyhentämättöminä Ukrainasta paenneiden ihmisten auttamiseen Etelä-Karjalan alueella.

Lahjoitustili: FI80 5620 0910 0007 76, OKOYFIHH/Lappeenrannan seurakuntayhtymä
Merkitse viestiksi sana Ukraina.

Lappeenrannan seurakunnilla on voimassa oleva keräyslupa: RA/2020/1562 (diakoniseen avustustoimintaan).

2022-03-10 14:44:00.0