Kirkon Ulkomaanavun kerääjät liikkeellä

Sinulla on nyt mahdollisuus lahjoittaa myös keräyslippaaseen paikallisissa marketeissa.

Suomen Punaisen Ristin ja Kirkon Ulkomaanavun kerääjät keräämässä varoja Ukrainan sodan uhrien hyväksi

Ukrainan sota järkyttää meitä kaikkia. Sodan jalkoihin jääneet ihmiset kaipaavat monenlaista tukea ja apua.

Lappeenrannan seurakunnat ovat henkilökunnan ja vapaaehtoisten voimin jalkautuneet tällä viikolla kauppakeskuksiin keräyslippaineen. Keräyksen järjestäjänä on Kirkon Ulkomaanapu KUA, joka vastaa avun perille saattamisesta.

Sinulla on siis mahdollisuus halutessasi auttaa Kirkon Ulkomaanavun keräyksen kautta hädässä olevia lähimmäisiämme katastrofialueella.

Kerääjämme tunnistat vihreästä liivistä ja KUA logoista. Kerääjiämme on tavattavissa keskiviikosta 2.3. sunnuntaihin 6.3. Citymarketissa, Prismassa sekä Myllykeskuksessa. Sammonlahden seurakunnan kerääjät ovat paikalla Sammonlahden kauppakeskuksessa.

Lahjoittaa voit myös suoraan seuraavasti:

tekstiviestillä: AUTA10 (10 euroa) numeroon 16499

MobilePayllä: numeroon 44533