Mikke ja Elli –tunnustuspalkinto kerhotyöstä ylämaalla

Sunnuntaina 19.11. vietettiin Ylämaan kirkossa perhemessu, jonka yhteydessä luovutettiin Mikke ja Elli –tunnustuspalkinto Ylämaan kerhovanhemmille.

Mikke ja Elli -palkitut pieni_THUMB.jpg

Nuoren Kirkon Kaakkois-Suomen piiri ry palkitsee vuosittain toimijan, joka on omistautunut kouluikäisten parissa tehtävälle työlle. Tänä vuonna palkinnon sai yhteisönä ylämaalaiset vanhemmat, jotka ohjaavat seurakunnan kerhotoimintaa lapsille ja nuorille.

Paikallisten vanhempien sitoutuneisuuden ansiosta Lappeen seurakunnalla on Ylämaalla monipuolista ja aktiivista kerhotoimintaa: neljä pelikerhoa eri ikäryhmille esikoululaisista nuoriin saakka, perheiden pelikerho, 1.-2. lk puuhakerho koulupäivän yhteydessä sekä nuorten kerhonohjaajien vetämä puuha-kokkikerho.

Monipuolinen ja turvallinen kerhotoiminta tavoittaa valtaosan Ylämaan lapsista ja  nuorista. Kerhoryhmissä on yhteensä mukana lähes sata lasta ja nuorta.

Kuvassa: Mikke ja Elli -tunnustuspalkinnon vastaanottivat (vas.) Hanna Häkämies, Ella Husu, Elina Lyijynen, Auli Koskinen, Teemu Ihalainen, Jan-Erik Solvang, Jani Ronkanen ja Anton Ojalainen.

2017-11-24 14:34:01.0