Seurakuntatervehdys ja kirkolliset ilmoitukset

Seurakuntatervehdys ilmestyi nyt ensimmäistä kertaa Vartin välissä viikonloppuna.
Kansi_M.jpg

Jotkut lappeenrantalaiset ovat kertoneet, ettei heille jaeta ilmaislehtiä tai ne tulevat monta päivää myöhässä.
Jos ette ole saaneet Varttia, menkää viipymättä osoitteeseen: http://jakelusuora.fi/jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä  ja tehkää ilmoitus jakeluhäiriöstä - jokaisella on lehden mukaan oikeus saada lehti.
Asiasta voi myös soittaa:
Jakelupäällikkä Rami Rantanen p. 044 555 9211
Jakelunhoitaja Tanja Mildh p. 044 555 9212

Seurakuntien kirkolliset ilmoitukset julkaistaan nykyisin kokonaisuudessaan Vartissa keskiviikkoisin. Perjantain Etelä-Saimaassa on vain jumalanpalvelukset ja elonkaari kirkkopyhän ja viikonlopun tekstin lisäksi.

Jos kaipaa täysiä kirkollisia ja Vartti ei tule, pyydämme ottamaan yhteyttä jakeluun.

Viestin voi toki toimittaa myös seurakuntien viestintään: marjatta.kupias@evl.fi tai 040 3126 818.

2017-02-06 12:55:18.0