Useita rukoushetkiä rauhan puolesta

Lappeenrannan seurakunnat järjestävät rukoustilaisuuksia rauhan puolesta sekä tarjoavat keskusteluapua ja tukea tarvitseville.

kyyhky kädellä, lehvä, ukraina, rauhantoivotus

Tulossa olevat tilaisuudet rauhan puolesta

• Lappeen kirkossa sunnuntain ja keskiviikon jumalanpalveluksissa rukoillaan rauhan puolesta
  • Joutsenon kirkossa pidetään rukoushetket 31.3. ja 7.4. rauhan puolesta
  • Sammonlahdessa joka keskiviikko aamuhartaus, jonka yhteydessä rukoillaan rauhan puolesta. Pääsiäiseen asti rauhanrukoustilaisuus keskiviikkoisin klo 18. Hiljaisella viikolla ma, ti, ke illoissa teemoina ovat rauhanrukous ja ahtisaarnat.
  • Lauritsalassa Marian ilmestyspäivänä su 27.3. rukoilemme erityisesti ukrainalaisten äitien ja lasten puolesta. Messu klo 10 Lauritsalan kirkossa.

Älä jää yksin, vaan ota yhteyttä meihin!

Seurakuntien työntekijät tavattavissa aina jumalanpalvelusten yhteydessä esim. kirkkokahveilla.

Työntekijämme ovat tavoitettavissa myös chatissä tai henkilökohtaisen keskusteluun. Tuemme sinua niin arjessa kuin kriiseissä ja erilaisissa elämäntilanteissa. Ota yhteyttä!

Yhteystiedot löydät verkkosivuiltamme tai palvelupisteeltämme, vaihde p. 040 3126 600. Tai kysy chatissä.

2022-03-22 13:29:51.0