L10T-viikonloppu

L10T-viikonlopun ohjelma

Sammonlahden seurakuntakeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Miten elää ihan tavallisena kristittynä arjessa? Voinko juuri tällaisena olla välittämässä Jumalan rakkautta elämänpiirissäni eläville ihmisille? Juuri siusta on siihen!

L10T on Luukkaan evankeliumin 10. lukuun perustuva tapa elää. Elämäntavan ideana on opetella siunaamaan toisia, olemaan luonnollisesti ystävällisiä ja auttamaan toisia missä voi. Uskosta puhutaan, kun siihen avautuu tilaisuus. Tuolloin vastataan toisen esittämiin kysymyksiin ja ollaan valmiita kertomaan Jeesuksen rakkauden vaikutuksista omassa elämässä. Kenenkään ei tarvitse touhuta yksin, vaan elämäntapaan voi syventyä valmennusjakson jälkeen oman ystävän kanssa. Myös seurakunnan erilaissa piireissä voidaan näistä asioista keskustella ja innostua.

Klikkaamalla yllä olevaa violettia ilmoittaudu tästä-tekstiä pääset ilmoittautumiskaavakkeeseen.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö
  • Nuorille Nuorille