Kirkollisiin ilmoituksiin muutos

ES Keskiviikon jakelulla vaikutus lehdessä ilmestyviin seurakuntien ilmoituksiin.

Sanomalehti pöydällä. Kuva: Pixabay.

ES Keskiviikko -liitteessä ilmestyvien kirkollisten tapahtumatietojen aikajakso vaihtuu nykyisestä keskiviikko-tiistai-käytännöstä 31.1.2024 alkaen torstai-keskiviikko-aikaväliin.

Muutos johtuu ES Keskiviikon jakelun siirtyminen varhaisjakelusta myöhemmäksi päivään, jolloin osa seurakuntien päivän tilaisuuksista on jo ehditty pitää. Tapahtumatietojen aikajakson siirtämisellä varmistetaan, että palsta on ajankohtainen liitteen myöhäisemmästä ilmestymisajankohdasta huolimatta.

ES Keskiviikossa 24.1. listataan poikkeuksellisesti seurakuntien tilaisuudet aikajaksolla keskiviikko-keskiviikko, ja uuteen torstai-keskiviikko-rytmiin päästään 31. tammikuuta.

Lue Etelä-Saimaan uutinen ES Keskiviikon jakelusta linkistä: Mihin katosi ES-​Keskiviikko Etelä-​Saimaan välistä?

Fri Jan 19 09:11:00 EET 2024