Diakoniatyöntekijät ja diakoniapappi tavattavissa

Keskusteluapu

Elämässä voi joutua kohtaamaan erilaisia vaikeuksia ja vastoinkäymisiä kuten yksinäisyyttä, ihmissuhdevaikeuksia, surua, sairautta, rahahuolia, työttömyyttä, mielenterveys- tai päihdeongelmia.

Sinun ei tarvitse jäädä yksin. Olemme sinua varten silloin kun haluat keskustella elämäntilanteesi kysymyksistä. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia. Diakoniatyön apu on maksutonta eikä avun saaminen edellytä kirkkoon kuulumista. Ota rohkeasti yhteyttä. Kuljemme rinnallasi.

Ajanvaraus

Diakonian ajanvaraus puhelimitse tai sähköpostitse kotiosoitteen mukaan
oman asuinalueen diakoniatyöntekijälle.
Toimistomme os. Valtakatu 38, 3.krs.

Diakonissa Marika Gustafsson
p. 040 3126 321 marika.gustafsson@evl.fi
(Alakylä, Harapainen, Kahilanniemi, Keskustaa (Kauppakadun - Kirkkokadun itäpuoli), Kimpinen, Lepola, Peltola, Taikinamäki)

Diakoni Marjo Hänninen