Seurakuntien muut kuorot

Tavikset-, Heijastus-kuoro, Enkeli-kuoro, Sunnuntailaulajat sekä Seniorikuoro

Seurakunnilla on muiden kuorojen lisäksi neljä hieman erilaista kuoroa: Tavikset-kuoro, Heijastus-kuoro, Enkelit-lauluryhmä ja Sunnuntailaulajat-kuoro. Myös senioreille on oma kuoronsa. Kaikki viisi kuoroa on esitelty lyhyesti alla.

Seurakuntien kuorotoiminta on maksutonta. Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta. Tarkempia tietoja kuoroista saat niitä ohjaavilta kanttoreilta. Yhteystiedot löytyvät alta.

Sammonlahden Tavikset-kuoro harjoittelee maanantaisin klo 18–19 Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7. Kuoro on matalan kynnyksen aikuisten kuoro, jossa lauletaan yksiäänisesti ja opitaan samalla äänenkäyttöä. Kuoroa ohjaa kanttori Heidi Kunttu.

Sammonlahden Heijastus-kuoro nuorille aikuisille harjoittelee torstaisin klo 18.00–19.30 Sammonlahden kirkolla, Hietakallionkatu 7. Kuoro laulaa hengellistä musiikkia laidasta laitaan säestyksellä ja ilman. Harjoitusten ajaksi on järjestetty lastenhoito sitä tarvitseville perheille. Kuoroa ohjaa kanttori Anu Piutula-Heinonkoski. Klikkaa tästä Sammonlahden Heijastus-kuoron Facebook-sivulle.

Sunnuntailaulajat on nuijamaalainen naiskuoro. Kuoro harjoittelee noin joka toinen viikko Nuijamaan kirkossa, Tassiantie 9. Kuoroa johtaa Heidi Harju.

Seniorikuoro on nuorekkaiden ikäihmisten oma kuoro, jossa laulunlahjan voi laittaa käyttöön yhteiseksi hyväksi ja omaksi iloksi!
Harjoittelemme, joskaan ei otsa kurtussa, keskimäärin pari kertaa kuukaudessa Lappeenrannan kirkon alasalissa, os. Mannerheiminkatu 1.
Lisätietoja antaa kuoronjohtaja, kanttori Maria Kuusiniemi.

Enkeli-kuoro harjoittelee projektiluontoisesti. Kuoro on naiskuoro, jossa lauletaan moniäänisesti. Kuoroa ohjaa kanttori Riina Tölli.

Paluu aikuisten ja senioreiden kuorojen etusivulle →Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lappeenrannan seurakunta Sammonlahden seurakunta
Hietakallionkatu 7