Kuurot ja viittomakieliset

Olet tervetullut viittomakieliseen seurakuntaan keskustelemaan, hiljentymään yhdessä pyhän äärellä ja kokemaan yhteyttä.

Toimintamme kokoaa yhteen kuuroja ja huonokuuloisia perheineen yhteisiin kirkkopyhiin, leiripäiviin, saunailtoihin ja joulujuhlaan. Yhteiset tilaisuudet ovat viittomakielisiä tai viittomakielelle tulkattuja.

Lappeenrannan seurakuntayhtymän kuurojen työn yhteyshenkilö on diakoni Pasi Salomaa Lappeenrannan seurakunnasta. Työtä tehdään yhteistyössä Imatran seurakunnan, Mikkelin piiri kuurojen papin Seppo Laukkasen ja paikallisten yhdistysten kanssa.

Tulevista tapahtumista tiedotamme:

Seppo Laukkanen

Kuurojenpappi

seppo.laukkanen@evl.fi

050 355 9819

Kuvassa auringonlasku järven rannalta. Kuva on otettu kesällä 2018 kuurojen saunaillassa Imatran Päivärannassa