Kirkkokuorot

Seurakunnilla on useita perinteisiä kirkkokuoroja, joihin laulamisesta kiinnostuneet voivat vapaasti tulla mukaan. Tarkemmat tiedot kirkkokuoroista ja harjoitusaikatauluista sekä ohjaavien kanttoreiden yhteystiedot löytyvät alta.

Seurakuntien kuorotoiminta on pääosin maksutonta. Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta.

Joutsenon seurakunnan kirkkokuoro kokoontuu torstaisin klo 18–19.30 seurakuntakeskuksella, Penttiläntie 5. Kuoroa johtaa kanttori Marika Rantanen.

Lappeen kirkkokuoro harjoittelee perjantaisin klo 13.30-15 Lappeen seurakuntasalissa, Kirkkokatu 10, Heidi Harjun johdolla

Ylämaan kirkkokuoro harjoittelee ja esiintyy Ylämaalla.

Lauritsalan kirkkokuoro harjoittelee Lauritsalan seurakuntasalissa, Kauppalankatu 1. Kirkkokuoro on perinteisen kirkkokuorolaulutyylin omaava sekakuoro. Kuoro toivottaa kaikki uudet jäsenet tervetulleiksi. Yhteyshenkilö: kanttori Maria Kuusiniemi.

Paluu aikuisten ja senioreiden kuorojen etusivulle →Linkki avautuu uudessa välilehdessä

vs. kanttori
Joutsenon seurakunta