Joutsenon seurakunnan diakoniatyö

APUA ja TUKEA

Diakoniatyöstä voi saada tukea ja apua vaikeassa elämäntilanteessa. Taloudellista avustusta hakiessa tulee osoittaa tiliote tuloista ja menoista. Avustushakemus täytetään yhdessä työntekijän kanssa. Jaamme myös akuuttina apuna valmiita ruokakasseja.

Toimistomme sijaitsevat Joutsenon seurakuntakeskuksessa, Penttiläntie 5. Ota yhteyttä ja varaa keskusteluaika tai aika avustushakemuksen tekoon puhelimitse tai sähköpostilla. Yhteystietomme löytyvät sivun alaosasta.

Katso myös Lappeenrannan ruokajakelupaikat ja muut kootut vinkit ja linkit: Apua ja tukea: Arjen haasteetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Mervi Karhula

Diakoniatyöntekijä

mervi.karhula@evl.fi

040 3126 721

Maija Korkeila

Diakoniatyöntekijä

maija.korkeila@evl.fi

040 3126 720

Katri Smolander

virkavapaalla

Liisa Yli-Paavola

Seurakuntapastori (diakonia)

liisa.yli-paavola@evl.fi

040 3126 702

Yhteisvastuukeräys tempaus Pahvihahmo kirkonpenkkiin. Hahmot koolla Lauritsalan kirkossa.
Yhteisvastuukeräyksen hyväksi tempaistiin Pahvihahmoilla. Hahmot koolla Lauritsalan kirkossa toukokuussa 2021.