Lappeenrannan seurakunnan Kamarikuoro

Lappeenrannan seurakunnan Kamarikuoro on vuonna 1968 Pekka Pinolan perustama sekakuoro, joka laulaa pienimuotoisia a cappellateoksia ja liturgista musiikkia jumalanpalveluksissa. Kuoron ohjelmistoon kuuluu myös lähetystyöhön liittyvää musiikkia ja uutta hengellistä musiikkia. Kuoro esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa ja vie tervehdyksiä mm. sairaalaan.

Seurakuntien kuorotoiminta on maksutonta. Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta. Kuoroon pääsee mukaan ottamalla yhteyttä kanttori Seija Tapanaiseen.

Katso Lappeenrannan seurakunnan kamarikuoron esitykset virsistä "Mua siipesi suojaan kätke"Linkki avautuu uudessa välilehdessä ja "Tämän päivän meille annoit"Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Paluu aikuisten ja senioreiden kuorojen etusivulle →Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kanttori
Lappeenrannan seurakunta