Soittokunta

Lappeenrannan seurakuntien soittokunta on vuonna 1963 perustettu seurakuntien yhteinen työmuoto. Soittajisto koostuu pääasiassa 10–20-vuotiaista puhallin- ja lyömäsoittajista. Viikoittainen toiminta muodostuu yksityisopetuksesta sekä oppilasorkesterin ja soittokunnan yhteisharjoituksista.

Soittokunta esiintyy seurakuntien tilaisuuksissa ja pitää myös omia konsertteja. Soittokunta on vieraillut esiintymismatkoilla myös ulkomailla, kuten Ruotsissa ja Tanskassa sekä Keski-Euroopassa. Soittokuntaa johtaa kapellimestari Jorma Lautanen.

Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut osallistumaan toimintaan! Yhteystiedot löytyvät alta. Lisäksi voit laittaa sähköpostia osoitteeseen lappeenranta.soittokunta@evl.fi.