Lappeenrantalainen gospelryhmä Sound Of Faith koostuu kuorosta ja bändistä. Kuoron laulama ohjelmisto koostuu pääasiassa suomenkielisestä gospelmusiikista, mutta joukossa on myös muutama englanninkielinen laulu. Kuorossa laulaa tällä hetkellä noin 30 laulajaa, etenkin miesääniä kaivattaisiin lisää. Tervetuloa koelauluun!

Esiinnymme erilaisissa tilaisuuksissa seurakunnissa ja muualla. Imatra on tällä hetkellä kaupunki, jossa olemme esiintyneet enimmäkseen Lappeenrannan ohella. Ohjelmistoomme ovat kuuluneet mm. Gospelmessu ja viimeisimmäksi Enkelit-musikaali. Pääasiassa esitämme johtajamme Hanna Hyvärisen sanoittamaa ja säveltämää musiikkia, mutta myös muuta uutta hengellistä musiikkia. Kotiseurakuntamme on Lappeenrannan seurakunta. Seurakunnan kuorotoiminta on maksutonta. Voit tulla mukaan asuinpaikastasi ja kotiseurakunnastasi riippumatta.

Voit tilata omaan seurakuntaasi kuoromme johtajan käsialaa olevan Uusi Gospelmessu -messun.  Laulamme myös pienemmillä kokoonpanoilla eri tilaisuuksissa. Ota yhteyttä Hanna Hyväriseen!

Sound Of Faith -kuoro harjoittelee tiistaisin kello 17.00 – 18.30 Lappeenrannan kirkolla (Mannerheiminkatu 1)

Sound Of Faith on tarkoitettu aikuisille laulajille ja soittajille, mutta kokoonpanossamme esiintyy myös lapsia ja nuoria.

Sound of Faithin FB-sivu

Hanna Hyvärinen