Päiväkeskus Tikankulma

Päiväkeskus Tikankulma on yksi Lappeenrannan päiväkeskuksista, jonka toimintaa ylläpitää Lappeenrannan seurakuntayhtymä ja Etelä-Karjalan hyvinvointialue. Meillä voit ottaa kupin kahvia, lukea päivän lehden tai jutustella muiden kävijöiden tai mukavan henkilökuntamme kanssa. Tikankulmasta löytyy asiakkaiden käyttöön biljardipöytä, lautapelejä, ompelukone, tietokone ja puutyötila jossa valmistetaan vapaaehtoisten työnä mm. puisia hautaristejä ja linnunpönttöjä myytäväksi kirkon lähetystyön hyväksi esimerkiksi Toivon Ikkuna Maailmalle -kauppaan.

Osoite: Siltakatu 2, 53850 Lappeenranta
Puhelin: 040 054 2654
Sähköposti: infotikankulma@gmail.com

Aukioloajat

Ma 10-12:30
Ti Suljettu
Ke 11-12:30
To 10:30-12:30
Pe 10:30-12:30
La Suljettu
Su Suljettu

Tikankulman ikkunan infonäytöltä ja Facebook-sivulta näet 24/7 aina ajantaiset tiedot mm. ruokakassijakeluista.

Tikankulman palvelut

• Yhteisöllinen ruokailu maanantaisin klo 13:30 alkaen (maksuton).
  • Tikakulman ruokailuhetki keskiviikkoisin klo 11-12:30 (maksuton).
  • Etelä-Karjalan hyvinvointialueen päiväkeskustoimintaa keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 12:30-16.
  • Tikankulman kahvila avoinna ma, ke, to ja pe klo 10:30-12:30 (maksuton).
  • Ruokakassijakelu (seuraa ilmoitteluamme Facebookissa).
  • Päivän Etelä-Saimaa luettavana ilmaiseksi.
  • Tietokoneen käyttömahdollisuus omien asioiden hoitamiseksi.
  • Biljardin pelausmahdollisuus torstaisin ja perjantaisin.

Kun tarvitset henkilökohtaista tukea ja ohjausta, voit varata keskusteluajan erityisdiakoni Ari Tuomikoskelle.

Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa Tikankulman puhelimeen 040 054 2654 tai laittaa sähköpostia (infotikankulma@gmail.com)

Meille olet tervetullut omana itsenäsi kahvittelemaan ja puuhailemaan.

Tervetuloa Tikankulmaan!

Erityisdiakoni
Seurakuntatyön erityispalvelut

Normaalioloissa työskentelen seurakuntayhtymän yhteisenä työntekijänä Päihde- ja kriminaalityössä.
Vierailen vankiloissa ja päihdehoitolaitoksissa. Teen retkiä, kotikäyntejä, pidän leirejä.
Työhöni kuuluu motivoida muutokseen ja tukea ihmisen päihteettömyyttä sekä rikoksettomuutta.

Kuvakooste Tikankulman sisätiloista ja mietelauseita.