Yhteisvastuukeräys

- Tehdään yhdessä toisille se, mitä tahtoisimme itsellemme tehtävän.

Tänä vuonna Yhteisvastuukeräyksellä kerätään varoja nuorten väkivallan ennaltaehkäisyyn ja konfliktien ratkaisuun. Lahjoituksilla puututaan kouluväkivaltaan, tehdään konfliktien sovittelua sekä autetan nuoria maailmalla.

Keräystuotosta 40% lahjoitetaan Suomeen. Puolet Suomeen kohdistetuista keräystuotoista jää oman alueemme nuorten tukemiseen ja seurakuntamme auttamistyöhön. Toinen puolikas kotimaahan jäävästä keräystuotosta osoitetaan valtakunnallisena kumppanina toimivalle Aseman Lapset ry:lle.  Keräystuotosta 60% lahjoitetaan maailman katastrofialueille. KUA (Kirkon ulkomaan apu) toimii yhteistyökumppanina ulkomaankohteissa.

Keräysmuotojamme v. 2023

JUMALANPALVELUSKOLEHDIT LAPPEENRANNAN KIRKOSSA
Su 5.2.2033, kun Yhteisvastuukeräys alkaa.
Kesän konfirmaatiojumalanpalvelusten kolehdit.

LIPASKERÄYS ja ARKIENKELILENKIT

Tule mukaan! Kerääjäksi voi ilmoittautua diakoniatyöntekijöille puhelimitse tai sähköpostitse.

LIPASKERÄYS toteutetaan vapaaehtoisvoimin helmikuussa heti keräyksen alkamisen jälkeisellä viikolla alueemme suuremmissa marketeissa.

ARKIENKELILENKIT Lappeenrannan seurakunnan alueella jaetaan yv-pankkisiirtoja (postilaatikoihin) kevättalvella su keräyksen alkamisen jälkeen itselleen sopivana ajankohtana.

LÄPI VUODEN VOIT OSALLISTUA LAHJOITTAMALLA VALTAKUNNALLISELLE KERÄYSTILILLE TILISIIRROLLA
HUOM. Mikäli toivot, että 20% kokonaislahjoituksestasi palautuu käytettäväksi Lappeenrannan seurakunnan diakoniatyön kautta paikallisten lasten ja nuorten hyväksi, käytä VIITE-kentässä Lappeenrannan seurakunnan viitenumeroa 304285 (tilitiedot alla).

keräyksen valtakunnalliset tilinumerot:
· Nordea FI16 2089 1800 0067 75
· Pohjola-Pankki FI14 5000 0120 2362 28
· Aktia FI82 4055 0010 4148 41
Saaja: Kirkkopalvelut ry / Yhteisvastuukeräys
Viitenumero:  304285 (Lappeenrannan seurakunta)

MOBILEPAYLLÄ
Lahjoita Mobilepaylla:
· Lappeenranta 35055

Kirkkopalvelujen keräyslupa RA/2020/639 voimassa toistaiseksi.

Sydämellinen kiitos!

Voit lahjoittaa myös tämän linkin kautta: