Varhaiskasvatusyhteistyö Lappeenrannan seurakuntayhtymässä

Katsomuskasvatuksen mentori tukee kaupungin varhaiskasvatuksen katsomuskasvatuksen toteuttamisessa sekä tasavertaisuuden ja erilaisuuden arvostamisessa. Yhteistyö pohjautuu Seurakunta varhaiskasvatuksen, koulun ja oppilaitoksen kumppanina - korimalliin,joka on tehty yhteistyössä opetushallituksen ja kirkkohallituksen kesken. Korimalli antaa työvälineet selkeän yhteistyön -ja toimintamallin luomiseksi monikulttuuristuvassa ja monimuotoistuvassa toimintaympäristössä.

Joutseno (Ville):

Joutsenon, Korvenkylän, Pilke Kuutin sekä Pulpin päiväkodit.

**Ville Piira toistaiseksi poissa varhaiskasvatuksesta.**

Lappeenranta (Tuula):

Kesämäen, Mäntylän, Rakuunamäen, keskustan alueen perhepäivähoitajat, Keltun, Peltolan, Peltola/Kimpisen, Snellmannin, Tirikan sekä Voisalmen päiväkodit.

Lauritsala (Anne):

Hovinpellon, Kartanon, Lauritsalan, Nuijamaan, Pontuksen sekä Touhula Tirilän päiväkodit. Lauritsalan perhepäivähoitajat ja Lauritsalan avoin leikkikerho.

Sammonlahti (Sari):

Kourulan, Lappeen, Pilke Norpan, Sammontalon päiväkodin toimintayksiköt: Sammonlahden, Skinnarilan ja Uus-Lavolan päiväkodit sekä Touhula Kampuksen päiväkoti. Perhepäivähoitajat.

Lakesin joulutapahtuma Macig by Christmas 21.11.2020. Yhteistyössä Toivon ikkuna maailmalle -kaupan kanssa.

Ota yhteyttä

Varhaiskasvatuksen johtaja
Yhtymän johto
Koulukatu 12