Tervetuloa Lauritsalan seurakuntaan!

Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Lauritsalan seurakuntaan.

Kirkko on meidän tavallisten ihmisten muodostama yhteisö, johon tullaan kasteen kautta. Niinpä muutto paikkakunnalta toiselle tai vaikkapa vain lähialueella tapahtunut siirtyminen uuteen osoitteeseen ei muuta asemaasi kirkon jäsenenä. Ainoastaan kotiseurakuntasi vaihtuu.

Kotiseurakuntasi on sinua ja läheisiäsi varten. Tänne voit tulla juuri sellaisena kuin olet. Täällä kannamme ja rohkaisemme toisiamme ja pyydämme Taivaan Isän siunausta ja johdatusta elämäämme. Yhdessä toisiamme tukien on hyvä tehdä matkaa.

Kotimme on siellä, missä koemme olevamme tervetulleita omana itsenämme. Vilpitön toiveemme on, että juuri Lauritsalan seurakunta voisi olla sinulle ja läheisillesi sellainen yhteyden kokemisen ja yhdessä tekemisen paikka, jossa koet tulleesi kotiin.

Jaana Pussinen
kappalainen, vt kirkkoherra

Tietoa seurakuntamme toiminnasta löydät infosivultammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seuraa jumalanpalveluksia Järviradion verkkopalvelusta sekä Lauritsalan seurakunta -Youtube kanavalla

Toimitusvaraukset ja virkatodistustilaukset Lappeenrannan seurakuntien palvelupisteen kautta >Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vs. seurakuntasihteeri
Lauritsalan seurakunta
Kauppalankatu 1
53300 Lappeenranta

Seurakuntasihteeri
Lauritsalan seurakunta
Kauppalankatu 1
53300 Lappeenranta
Lauritsalan seurakuntakoti ja kirkko.
Lauritsalan seurakuntakoti ja kirkko kesällä. Kuva: Jukka Kosonen