Lappeenrannan seurakuntayhtymälle uusi kiinteistöpäällikkö

Jarmo Turunen aloitti marraskuussa Lappeenrannan seurakuntayhtymän kiinteistöpäällikkönä.

Jarmo Turunen

Taipalsaarelta kotoisin oleva, 43-vuotias Turunen on työskennellyt suurimman osan työurastaan kiinteistöjen parissa. Hän on kouluttautunut prosessitekniikan insinööriksi Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulussa (nykyinen Saimaan ammattikorkeakoulu) ja suorittanut rakennusterveysasiantuntijan koulutuksen Itä-Suomen yliopistolla. Parhaillaan hän opiskelee Metropolia Ammattikorkeakoulussa talotekniikkaa.
– Olen koko elämäni ajan opiskellut työn ohessa. Katson, että jatkuva oman osaamisen kehittäminen on tärkeää, Turunen kertoo. Uuden työnsä tärkeimpänä osa-alueena hän näkee seurakuntayhtymän kiinteistöjen huollon ja kunnossapidon niin, että ne säilyvät hyvässä kunnossa pitkälle tulevaisuuteen.
Turusen edeltäjä, 14 vuotta Lappeenrannan seurakuntayhtymän palveluksessa teknisenä isännöitsijänä ja kiinteistöpäällikkönä toiminut Teijo Kankkunen jatkaa vielä osa-aikaisena Koulukatu 10:n rakennusprojektin parissa.

Tue Dec 14 10:34:00 EET 2021