Haravointitalkoille poikkeusjärjestelyt

Koronaviruksen leviämisen estämiseksi asetetun kokoontumiskiellon vuoksi hautausmaiden haravointitalkoita ei tänä vuonna voi järjestää yhtenä suurena tapahtumana.

Harava ja lehtikasa.

Lappeenrannan seurakuntayhtymän kaikilla hautausmailla pidetään haravoita saatavilla jo huhtikuun alusta alkaen. Haravointitalkoisiin voi osallistua tänä keväänä hajautetusti oman aikataulunsa mukaan.

Hautausmailla on tänä aikana nähtävissä kyseisen hautausmaan työnjohdon yhteystiedot, johon voi ilmoittaa omasta panoksestaan. Työnjohtajat ottavat ylös yhteystiedot myöhempää yhteydenottoa varten.

Seurakuntayhtymä järjestää poikkeustilan päätyttyä, luultavasti loppukesällä, kutsutilaisuutena rokkatarjoilun lisukkeineen kaikille talkoisiin osallistuneille.

Hautausmaiden työnjohtajien yhteystiedot:

Joutsenon hautausmaat