Mikkelin hiippakunnan kerhonohjaajapäivä Lappeenrannassa 23.1.2106

Lauantaina 23.1.2016 kokoontuu Lauritsalan kirkolle noin 150 Mikkelin hiippakunnan seurakuntien varhaisnuorisotyön harraste- ja toimintakerhojen ohjaajaa hiippakunnalliseen kerhonohjaajapäivään.  Kerhonohjaajat, jotka ovat iältään 14–18 v. ikäisiä, toimivat koulutettuina ohjaajina 7-14 v. tytöille ja pojille.

Vuotuinen kerhonohjaajapäivä kokoaa yhteen ohjaajia tapaamaan toisiaan ja saamaan virikkeitä ja ideoita omaan toimintaansa. Yli kymmenessä toimintapisteessä – aarrearkussa – osallistujat voivat saada tiedollisia, toiminnallisia ja virkistyksellisiä virikkeitä ohjaamiseen.

Työpajojen pitäjinä toimivat paikalliset osaajat. Kerhonohjaajat voivat päivän aikana harjoitella vaikkapa salibandyn uusia taitoja, löytää legot kerhotyön uusvanhana rikkautena, kokeilla sirkustemppuja turvallisesti tai tutustua kemialliseen kokkaukseen.

Päivä päättyy yhteiseen messuun Lauritsalan kirkossa klo 16.30 alkaen.

Lappeenrannan kerhonohjaajapäivän teemana on LAURIN AARRE ja voi olla, että itse Pyhä Laurentiuskin vierailee tapahtumassa.

Paikka:         Lauritsalan kirkko/ Seurakuntakeskus,

Kauppalankatu 1

Aika:             klo 11–17.30

Lisätietoja:

Hiippakuntasihteeri Ari Tähkäpää                                                           Mikkelin hiippakunta, 0500 653916

Kouluttaja Maara Kosonen                                                                      Poikien ja Tyttöjen Keskus, 0400 541957

Nuorisotyönohjaaja Kirsi Lampi                                                              Lauritsalan seurakunta, 040 3126442

Kansi (2)_L.jpg

2016-01-21 11:18:22.0