Seurakuntayhtymä ojentaa joululahjan radiotaajuuksilla

Jouluradion kuuluvuusaluekartta kasvaa tänä vuonna: seurakuntayhtymä tarjoaa Lappeenrannan asukkaille tämän mieluisan joululahjan yhteistyössä pääkaupunkiseudun mediatoimituksen eli Toivontuottajien kanssa. Jouluradion löydät taajuudelta 101,3 MHz ja tietysti netistä jouluradio.fi.

4947951_Jouluradio_logo_rgb.pdf

Joulumusiikki tuo miellyttävän joulutunnelman kotikaupunkiimme heti adventista aina loppiaiseen asti. Sen lisäksi, että Jouluradion kuuntelijoiden joukossa on ilahduttavan paljon nuoria ja nuoria aikuisia, joulun sanoma on saatettavissa radion kautta erityisesti heille, jotka eivät pääse liikkumaan yhteisiin tilaisuuksiin sekä myös työpaikoille ja matkalla olijoille.

Viime jouluna (2014) Jouluradio teki historiansa huimimman tuloksen. Radiota kuunteli viikossa 533 000 henkilöä. Pääkaupunkiseudulla Jouluradio oli kuunnelluin radiokanava kirkon hankalasti tavoittamassa 15–25-vuotiaiden ryhmässä ja pääkaupunkiseudun naisten toiseksi suosituin radiokanava. Jouluradio.fi -sivulla käytiin yli 370 000 eri IP-osoitteesta 160 eri maasta. Facebookissa Jouluradiolla oli yli 86 000 fania/seuraajaa.

Jouluradion kustannus seurakuntayhtymälle on 5 000 euroa, mikä kattaa radion teknisen toteutuksen, luvat sekä viestintämateriaalin.

2015-10-28 11:32:01.0