Kotimaanapu

Lahjoita Kotimaanavun valtakunnalliseen hätäapukeräykseen Suomeen tulleiden Ukrainan pakolaisten auttamiseksi.

Ukrainan sodan jatkuessa jo lähes miljoona ukrainalaista on joutunut jättämään kotinsa ja maansa ja on paennut Euroopan unionin alueelle. Myös Suomi on tässä järkyttävässä kriisitilanteessa ottamassa vastaan Ukrainan pakolaisia.

Kotimaanapu on käynnistänyt valtakunnallisen hätäapukeräyksen Suomeen tulleiden ukrainalaisten pakolaisten auttamiseksi. Osallistu Kotimaanavun hätäapukeräykseen, jotta pakolaisten välttämättömistä elintarpeista pystytään Suomessa huolehtimaan.

Kotimaanavun lahjoitukset ohjataan Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakuntien auttamistyöhön. Lahjoitusten avulla seurakunnat pystyvät auttamaan Suomeen saapuneita pakolaisia monipuolisesti ja konkreettisesti kautta maan.

// ]]>