Karjalan liiton valtakunnalliset ekumeeniset hengelliset päivät ja Talvisodan päättymisen muistotilaisuus

Ekumeeniset karjalaiset hengelliset päivät ja talvisodan päättymisen muistotilaisuus järjestetään Lappeenrannassa. Hengelliset päivät ovat sekä lauantaina että sunnuntaina 12.-13.3. ja talvisodan päättymisen muistotilaisuus on sunnuntaina 13.3.2016.
karjalan liiiton kuva pieni_M.jpg

Hengellisten päivien lauantain teemana on karjalainen hengellinen toiminta – karjalainen hengellinen sana. Karjalan Liiton jäsenseuroissa ja piireissä on paljon hengellistä toimintaa, vaihdetaan kokemuksia ja esimerkkejä, sekä pohditaan miten voimme yhdessä edistää ja uudistaa ekumeenista karjalaista hengellistä toimintaa.

Sunnuntaina on jumalanpalvelukset luterilaisessa ja ortodoksisessa kirkossa. Lounaan jälkeen on Talvisodan päättymisen muistotilaisuus Lappeenrannan seurakuntakeskuksessa.
Karjalan Liitto toteuttaa hengelliset päivät yhdessä Etelä-Karjalan Karjalaisseurojen piirin ja Etelä-Karjalan Wiipuri-Seuran  sekä OK-opintokeskuksen kanssa.

Lue ohjelma täältä.

2016-03-04 11:52:55.0