Vihkipäivä 1.6.16

Lauritsalan seurakunta tarjoaa vihkipareille vaivattoman, mutta arvokkaan tilaisuuden mennä naimisiin vihkimisten päivässä keskiviikkona 1. kesäkuuta 2016.
5691938_vihkipäiväbanneri_THUMB.jpg

Vihkipaikkana toimii Lauritsalan kirkko, Kauppalankatu 1.

Vihkimiset alkavat klo 13 ja ne tapahtuvat puolen tunnin välein. Viimeinen vihkiaika on klo 20.

Vihkiaika varataan Lappeenrannan seurakuntayhtymän keskusrekisterin Lauritsalan toimipisteestä, numerosta 040 3126 290.

Vihkijöinä toimivat seurakunnan omat papit ja häämusiikkia soittavat seurakunnan kanttorit.

Päivän aikana on mahdollisuus myös avioliiton siunaamiseen.

Seurakunta tarjoaa vihkipareille kakkukahvit seurakuntakodissa vihkimisen jälkeen sekä helposti muistettavan hääpäivän.

Lisäksi paikalla on valokuvaaja Hannu Rissanen (www.hannurissanen.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä), ja hääpari voi halutessaan kuvauttaa itsensä. Parturi-kampaamo Arja Päivärinta (www.parturikampaamoarja.net) on varautunut tekemään pareille juhlakampaukset. Vihkiparit sopivat itse kustannuksista em. yrittäjien kanssa.

Lisätiedot: pastori Jaana Pussinen, jaana.pussinen@evl.fi, ja kanttori Timo Lampinen, timo.lampinen@evl.fi

Ennen vihkimistä tehdään avioliiton esteiden tutkinta.

2015-11-23 10:21:01.0