Viisivuotiaiden juhla keräsi kiitosta

Lappeenrannan seurakuntayhtymän varhaiskasvatus järjesti sunnuntaina 12.10. kaupungintalon Lappeenranta-salissa juhlan tänä vuonna viisi vuotta täyttäville seurakuntalaisille.

Viisivuotiaiden juhlan ohjelmaa.

Tilaisuuteen osallistui noin 550 juhlavierasta. Päivää vietettiin sirkusteemalla ja sen aikana nähtiin pellejä, erilaisia sirkuseläimiä sekä trapetsitaiteilija. Juhlassa esiintyi vatsastapuhuja, jonglööri ja beatbox-artisti Taika-Petteri.

Karhuvuoren Iloinen Kuoro Kaiku viihdytti juhlavieraita muskarikanttori Marjo-Riitta Lehtosen johdolla. Valokuvaseinällä perheet saivat ottaa kuvan itsestään muistoksi synttärijuhlista. Luonnollisesti tilaisuudessa laulettiin myös onnittelulaulu 5-vuotiaille. Sankarit saivat mukaansa mm. kirjalahjan.

Iloinen nauru ja yhteiset laulut täyttivät salin. Perheet kiittelivätkin jälkikäteen juhlien ohjelmaa ja sopivaa kestoa.

Juhlien lomassa vietettiin varhaiskasvatuksen ohjaaja Leena Kinnusen toistaiseksi viimeistä työpäivää seurakuntien palveluksessa.

2019-10-15 12:28:00.0