Saipa ja Ässät kohtaavat kummiottelussa

Saipan kotiottelu Ässiä vastaan ke 6.2. on myös kummiottelu!
SaiPa-Ässät kummipelimainos

Kummiottelulla halutaan tukea kummiutta ja tarjota yhteistä tekemistä kummeille ja kummilapsille. Seurakunnat pitävät ennen ottelua ja erätaukojen aikana erilaisia liikunnallisia toimintapisteitä ja erätaukojen alussa on luvassa pientä liikuntaa yhdessä seurakuntien liikunta-agenttien ja SaiPan maskotin Wiltsun kanssa. Luvassa on myös somekilpailu, jossa voi voittaa istumapaikkaliput kahdelle SaiPa-Kärpät -otteluun perjantaille 22.2.2019.

Ottelun aikana on mahdollisuus jututtaa seurakunnan työntekijöitä sekä osallistua Yhteisvastuu-lipaskeräykseen. Yhteisvastuu-keräyksen kohteena on tänä vuonna lasten ja nuorten koulutus niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Osallistumalla keräykseen jokainen voi tukea vähävaraisten lasten ja nuorten koulunkäyntiä.

Seurakunnat haluavat kummiteemapäivillä ja yhteistyöllä eri tahojen kanssa vahvistaa kummiutta ja tarjota kummiuden elämiselle konkreettisia osallistumisen ja liittymisen mahdollisuuksia.

Kummiuden ja kasteen merkitys ja asema kristillisessä perinteessä on vahva ja sellaisena sen toivotaan pysyvänkin, toteaa pastori Jaana Pussinen Lauritsalan seurakunnasta.

Kummiotteluun on mahdollista ostaa Kummin kaa -lippupaketteja, joka sisältää kaksi istumapaikkalippua hintaan 25 €. Otteluun saa myös edullisia perhelippuja. Liput myy lippu.fi.

SM-liigaottelu SaiPa-Ässät ke 6.2.2019 klo 18.30 alkaen.

Yhteistyössä SaiPa ja Lappeenrannan ev.lut.seurakunnat sekä kumminkaa.fi.

2019-02-04 15:09:00.0