Seurakuntayhtymän hallintopalvelut ja keskusrekisteri muuttavat uusiin tiloihin

Koulukatu 12 remontti on valmistunut ja vastaanottaa uudet asukkaat 16.1.2019 alkaen.

Täydellisesti remontoituun rakennukseen siirtyvät Lappeenrannan seurakuntayhtymän taloushallinto, henkilöstöhallinto, kiinteistöpalvelut, viestintä sekä keskusrekisteri.

Oletettua huomattavasti suuremmasta työmäärästä huolimatta, Koulukatu 12 peruskorjaus valmistui 1 kk etuajassa. Rakentamisen aikana purettavaa ja uudelleen suunniteltavaa tuli eteen lähes viikoittain.

- Kaikesta vastoinkäymisestä huolimatta, peruskorjauksen lopputulos on onnistunut ja rakennuksen olemusta tukeva. Sisätiloiltaan lopputulosta voitaneen pitää kauniina, kertoo kiinteistöpäällikkö Teijo Kankkunen.

Alun perin Lappeenrannan seurakunnan käytössä olevaan rakennukseen päätettiin monien keskustelujen ja suunnittelun jälkeen sijoittaa hallintopalvelut sekä keskusrekisteri ja keskittää Lappeenrannan ja Lappeen seurakuntien toiminta Valtakatu 38/Kirkkokatu 10 kiinteistöön. Koulukatu 10 tulee tyhjenemään toukokuun loppuun mennessä.

Koulukatu 12 katutasossa sijaitsee Lappeenrannan seurakuntayhtymän keskusrekisteri ja 2. kerroksessa muut hallintopalvelut.

Muutto aiheuttaa poikkeuksia virastojen aukioloaikoihin. Sekä kiinteistöpalvelut, talouspalvelut että keskusrekisteri ovat suljettuina muuton vuoksi 16.-18.1.2019.

Keskusrekisteri on avoinna 21.1.2019 alkaen

ma - to klo 10 - 15
pe klo 10 – 13

Käyntiosoite: Koulukatu 12, katutaso

Tervetuloa tutustumaan uusiin tiloihin!

Fri Jan 11 12:40:00 EET 2019