Pyhäinpäivä – Sytytän kynttilän

Pyhäinpäivä näkyy kirkon somekanavissa viikolla 44. Somessa julkaistavilla videoilla kynttilänsä edesmenneelle läheiselleen sytyttävät kirjailija, terapeutti Tommy Hellsten ja Aamukahvilla-blogisti Henriikka Simojoki.
pyhäinpäivä

Kirkko Suomessa -Facebook-sivun tapahtuma ”Pyhäinpäivä – Sytytän kynttilän”Linkki avautuu uudessa välilehdessä kutsuu ihmisiä sytyttämään oman kynttilänsä ja muistelemaan edesmenneitä rakkaitaan sekä hautausmailla että sosiaalisessa mediassa.

Seurakunnan omien Facebook-sivujen kautta kannattaa jakaa edellä mainittu tapahtuma ja kutsua sinne ihmisiä. Pyhäinpäivä.fi-sivuLinkki avautuu uudessa välilehdessä saa uudistettua sisältöä. Sivulla voi striimin kautta seurata kynttilöiden sytyttämistä Helsingin Hietaniemen hautausmaalla pyhäinpäivän iltana 4.11. klo 18–20.

Lisää: www.pyhainpaiva.fi

2017-10-23 13:26:16.0