Petri Laaksonen - Täällä Pohjantähden alla

to 6.12. klo 14.00 – to 6.12. klo 15.30

Lauritsalan kirkko

Konsertti Liput 20 € tuntia ennen ovelta tai Ticketmasterista

Täällä Pohjantähden alla - konsertti on oivallinen kuunnella omia sydänääniä ja samalla juhlia Petri Laaksosen elämänmakuisten laulujen ja sielukkaan tulkinnan myötä Suomen itsenäisyyden 101 juhlavuotta.

Konsertissa Petri Laaksosta säestävät vivahteikkaasti taitavat ammattikuusikot Mari Kätkä: hanuri & laulu sekä lappeenrantalaislähtöinen Make Perttilä: kitara & laulu.

Laaksonen itse soittaa pianoa laulun ohella.

Liput 20€ tuntia ennen ovelta tai Ticketmasterista

Petri Laaksonen ja Kirkkopalvelut ry:n hallinnoima Kotimaanapu-hyväntekeväisyyspalvelu ovat solmineet yhteistyösopimuksen hädässä olevien ihmisten auttamiseksi Suomessa.

Petri Laaksonen lahjoittaa osan konsertin tuotosta Kotimaanavun nimissä seurakunnalle. Tämän kautta tuetaan vähävaraisista perheistä tulevien lasten ja nuorten musiikki- ja urheiluharrastuksia.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille
  • Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki