Yhteisvastuu Lappeen seurakunnassa

Yhteisvastuukeräys on toteutettu jo yli 70 vuoden ajan, joten se on yksi Suomen vanhimmista hyväntekeväisyyskeräyksistä. Yhteisvastuu 2024 auttaa nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla.

Avun vievät perille Suomen ev.lut. kirkon seurakunnat, HelsinkiMissio ja Kirkon Ulkomaanapu. Osallistumalla keräykseen lahjoitat valoisampaa tulevaisuutta nuorille Suomessa, Lappeenrannassa ja maailmalla. Tehdään kaverista ja koulutuksesta totta!

Lappeen seurakunnan lahjoitustavat koko vuoden 2024

Verkkopankissa suoraan Lappeen lomakkeella  yhteisvastuu.fi/lappee

MobilePay numeroon 70631

Lahjoittamalla valtakunnallisille keräystileille Lappeen viitenumerolla

Saaja: Kirkkopalvelut ry /Yhteisvastuukeräys

viitenumero: 304272

OP FI14 5000 0120 2362 28

Nordea FI16 2089 1800 0067 75

Aktia FI82 4055 0010 414841

Lappeen Marian kirkkosalissa pääoven vieressä olevaan kirkonkirstuun voi lahjoittaa ympäri vuoden.

Vietätkö merkkipäiviä? Etsitkö erilaista lahjaideaa muistamiseksi? On ilo antaa tai ottaa vastaan hyvää tekevä yhteisvastuullinen lahja. Diakoniatyöntekijöiltä saat yhteisvastuulippaan merkkipäiväksi kotiin tai voit ohjata muistamiset Lappeen yhteisvastuukeräykseen yllä olevilla eri lahjoitustavoilla. Lisätietoa diakoniatyöntekijöiltä: Annika Meskanen p. 040 3126620, annika.meskanen@evl.fi.

Yhteisvastuun hyväksi on myynnissä adresseja, kortteja ja muita tuotteita Lappeen seurakuntasalin eteisessä, avoinna tilaisuuksien yhteydessä.

Voit lahjoittaa kättentöitä esim. villasukkia tai lapasia myytäväksi yhteisvastuun hyväksi.

Keräyslupa RA/2020/639/Kirkkopalvelut ry

KIITOS LAHJOITUKSESTASI!